Facebook sap massa de nosaltres?




Fa uns mesos veia el Facebook com una eina inofensiva per la nostra privacitat, més aviat, veia el Facebook com una eina útil per estar en contacte amb els amics, companys de classe i de feina, però fa unes setmanes em vaig adonar que aquesta xarxa social és realment perillosa, i vaig desactivar el meu compte. M'emprenya que la gent sàpiga en tot moment què faig i què deixo de fer... per molt que siguin amics teus, què n'han de fer de la teva vida? I quina és aquesta obsessió de les empreses en xarxa per tenir-ho tot ben connectat? Fa dies sortia Latitude, una eina de Google per plataforma mòbil, que pretèn saber on ets a cada moment, què n'han de fer els meus amics d'on sóc? És quelcom incoherent i malprogressista. Comprenc que estem a l'era de la informació, i que Internet ens ha acostat moltíssim, i en certa mesura Internet és positiu per la societat, però quan s'entra en aquesta etapa en que ho volem tenir tot controlat, comencen a sortir problemes i mal entesos, augmenten les depressions, els maldecaps i, en conseqüència, els crims.

Penso que Internet comença a fer mal a les persones, tot i ser-ne un addicte orgullós, crec que m'ha aportat coses molt negatives, però alhora també de positives. Un cop hem admès que Internet va pel mal camí, què hem de fer? Plantar cara al problema. Si volen poden controlar-nos, llegir-nos el correu i entrar al nostre ordinador, però si volem, també podem restringir-los tots aquests drets, o si més no, la majoria. Només cal ser llest i saber-ne, i em penso que jo tinc aquestes dues qualitats, així que exposaré les meves mesures anticontrol ben aviat, podeu seguir-les o no, però ja us adverteixo que des que tinc l'ordinador xifrat, juntament amb el correu i l'iPhone, estic més tranquil i tinc menys maldecaps.

1 comentaris:

m ha dit...
de febrer 17, 2009

Totalment d'acord.
Tot i així, encara el tinc obert. U.U No sé perquè. Tot i així tinc posat que no informi a la resta per la majoria de coses, o sinó les borro jo.
Em sento controlada tot i fer servir allò de privacitat. Almenys no se'm troba als motors de recerca de la web.
Això és el germà gran que tot ho vigila...
No m'agrada no tenir privacitat. I ja diràs com es fa per xifrar el PC.

Confesso que he desactivat el feis com unes 8, 9 vegades. T.T On tinc ara la força de voluntat? L'has vist? merdaaa! ... a vegades falle. Li fotré una bronca que va a havel! xD